18 July, 2012

Positivus 2012 overview



So, here it is - overview of Positivus 2012 line-up.  The main theme is very chill (I think it has never been that chill) and alternative. Mostly rock and indie alternative in my opinion. Suits me well.

I made you a playlist, so you can easily access and play all the songs. Picked appr 2 songs from each artist and left out the small ones which didn´t click for me.

You can find it here (just click on the name of the song and it will open in youtube where all the songs will appear on the bottom of the page)

8 comments:

Anonymous said...

Ajuvaba :) sügav kummardus!!!!

M.

Nele said...

SBTRKT oli minu jaoks kõige parem. Siis Vondelpark ja Wild Beasts. Siiski tuleb tunnistada, et vanad aegunud artistid ja hetkel kuumad ja aktuaalsed võiksid ajakavas vahetusi teha. Et SBTRKT saaks öösel pimedas ja hiljem olla ja Keane mängiks kell 14, kui kedagi veel ei huvitagi :) On minu arvamus. Kuidas Sulle meeldis?

Anneliis said...

Nele, Sa loed mu mõtteid - minu jaoks oli SBTRKT samuti festivali nael! Ja täpselt - ainult õhtupimedus oli puudu! Hästi ühetooniline line-up oli lõppkokkuvõttes (tundus nagu mahe alternatiivne chill-rock kõlas kõikjal), särtsu jäi seekord puudu ja peaesinejad jätsid mind täitsa külmaks.

Kõik mu suured lemmikud esinesid, kui päike siras veel kõrgel taevas (ok, veidike vihmapilvede poolt kaetuna) ja päris sellist pool-nirvaana naudingut muusikast ei tulnudki...

Nele said...

jah, mina ka ei saanud. kõik head olid valgel ajal ja feelingut polnud. Ja paar asja valmistasid pettumuse ka - Niki tegi haltuurat ja Friendly Fires oli täiesti igav, äkki isegi steriilne. Ootasin neilt mõlemalt enamat. Aga ma olen juba ammu aru saanud, et kui festivalilt saad ühe-kaks (kolm, kui HULLULT veab) elamust, siis on juba põhjust rõõmus olla. Ja SBTRKT andis selle rõõmu vähemalt. Käisin ka North Sea Jazzil Rotterdamis teist aastat. Ja kui keegi praegu küsib, et kes seal esines, siis kolme päeva peale tuleb ainult 3 asja kohe meelde - Jose James (ISSAND JUMAL, mis elamus, väike pime saal jne), Greogory Porter ja Bernhoft. Rohkem ei mahu kuidagi.:)

Anneliis said...

Oi, ma oleks väga tahtnud Bernhofti laivist osa saada!
Nende haltuurade osas - jah! Nii Niki (kes oli mu oodatuim artist), kui ka nt meie omad draakonid, tegid haltuurat. Mõlema puhul jäid minu jaoks kõige suuremad lemmikud kõlamata. Draakonite puhul ma olin end hoidnud ja kõik need ülerahvastatud kodumaised ülesastumised vahele jätnud ning tegelikkuses ma ütlen, et kummardus neile - poisid teevad head asja! (kuigi vahel hakkab see draakonite ülemaaline eufooria juba piire ületama ja võtab veidike nende võlust maha)

Lõppkokkuvõttes - artistid on kindlasti meiesugustele melomaanidele suurim minekupõhjus (järgmiseks aastaks hoiame pöidlaid, et line-up oleks meelepärasem) aga ei saa ka unustada teist ägedust - seda festivali melu, mille taktis 25 000 inimest 48h viibivad ning õnnehormoonide taset, mis seal kogu selle aja õhus on :)

Nele said...

jah, ma käisin esimest korda ja täiesti spontaanse otsuse najal ja ma ei ütle midagi halba. ma tean, et festival on festival ja sealt on raske megaelamust saada, aga mulle väga meeldis. just selle koha (rand, männid, võrkkiiged, partylights) pärast ja inimesed olid ka täitsa toredad. head muusikaelamused oleks boonus olnud :) mul endal kripeldab natuke Flow ka veel... aga vist liiga palju üheks suveks. kuigi Frank Ocean... Tahaks. :)

Anneliis said...

Mul kipitab ka Flow... ja Way Out West Rootsis ja ma tahaks Florence´t tabada, kui ta Euroopas meil ringi tuuritab... oeh.. tahaks ja tahaks ja tahaks :)

Nele said...

Way Out Westil käisin eelmine aasta. Tore oli. Aga seal olid VÄGA head artistid (eelmine aasta SBTRKT, James Blake, Aloe Blacc jne jne) klubides ja sinna me ei saanud kuskile sisse, sest tung oli nii suur. Või noh ainult ühte, et näha Lo-Fi-Fnki. See aasta jätan selle vahele. Aga hea oli! Prince, Kanye West ja Empire of the Sun vist isegi kõige paremad. Selle aasta line-up tundub isegi parem, kui aus olla. Seal on see miinus, et valida ei saa, lavad on kõrvuti ja kostavad üle ehk siis kontserdid on järjest, mitte samal ajal. Vahepeal tuleb niisama chillida või õlleaedikus passida (jah, õlut ei tohi igal pool juua, vaid vastavates aedikutes) :)